أحمد موسى يعرض تسجيل صوتى لابنة المقاول الهارب محمد على تسب جدها وجدتها

عدد المشاهدات: 107

عرض الإعلامى أحمد موسى، تسريبا صوتيا لابنة المقاول الهارب محمد على، وهى تهين وتسب جدها وجدتها لخروجهما فى فضائية “صدى البلد” وفضح والدها الهارب، قائلا: “الهربان محمد على معلمش عياله حاجة، وخلى عياله تشتم أبوه.. أكيد هما بيشتموا جدهم لأن ابوهم قاله قبل كده، هضربك بالجزمة”.

وأضاف موسى، خلال برنامجه على مسئوليتى، أن الهارب محمد على وباقى الهاربين، يسعون إلى الحصول على الجنسية التركية حتى لا يتم ترحيلهم إلى مصر فيما بعد، مضيفًا أن محمد على ينصب على الأتراك والقطريين؛ للحصول على الملايين والجنسية، متابعا: “اتجوز بنت سورية وعايش معاها فى قصر، بيصرف عليها ملايين، وسايب بناته عايشين فى أوضة فى تركيا”.

وقالت ابنة المقاول الهارب محمد على فى التسريب الصوتى: ” أقسم بالله أنتى ولا جدو عندكم ريحة الدم دى أول حاجة.. تانى حاجة عشان جدو مش راجل لأنه هو طالع بيتكلم على ابنه فى برنامج وبيقف ضد ابنه عشان هو مش راجل، وخايف على نفسه.. طيب حتى لو هو خايف ليه يطلع ويقل من نفسه ويعمل نفسه أنه هو بينافق.. ويطلع يتكلم كلمتين ملهمش 30 لازمة فى الدنيا.. وأنتوا أصلا عايشين على خيره.. وسواء جدو ولا سواء تيتا المهزقة.. وعايشيين على خيره.. اطلعوا على حقيقتكم عشان انتوا عيلة.. أقسم بالله أنتوا عيلة زبالة.. ومش فارق معايا تطلعوا الفيديوهات وتنزلو الفيديوهات”.

%d مدونون معجبون بهذه: