عاجل

الحدث الآن | الكشف عن علاقة المقاول المصري محمد علي بقطر.. والفلوس كلمة السر

عدد المشاهدات: 119

 الحدث الآن يكشف العلاقة بين المقاول المصري المقيم في أسبانيا والنظام القطري والتي تبنى على تربح الأموال من اجل الهجوم على الدولة المصرية، نظرًا للخلافات التي تجمع بين الدولتين.

وتسآل محمد علي في الفيديو الذي يحدث فيه أحد الأشخاص في الخارج، النجاح هيجي منين؟.. قولتلك قطر وطن عربي وبيحبوني المغرب بيحبوني والجزائر بيحبوني لكن أغناهم قطر هيشتروا الفيلم بتاعنا، معاك بروموا هيشتروه علشان هما بيكرهوا السيسي، وانا معاهم وهما بيحبوني، وهيدونا الفلوس اللي احنا صرفناها وأكتر”

وأضاف المقاول المصري المقيم في أسبانيا في التسريب وبكده نبقى يجبنا تكاليفنا ونبدا بقى نبيع نتفليكس وفتحي فيلكس وشريف فيلكس ونجيب الصحف الأمريكية دا مكسب زيادة بس احنا التارجيت إن قطر معاها فلوس”.

وتابع المقاول المصري: “القطريين بيعشقوني عشق، فلما نعملهم حتتين أكشن تروح انت بقى .. قطر تشتري هيشتروا، وبكده أنت تكون جيبت فلوسك واديت الراجل فلوسه ببرومو”

واختتم محمد علي حديثه قائلًا: “بص حط قطر أول تارجيت ليك معاهم فلوس وبيكرهوا السيسي، تميم والسيسي على خلاف وهما بيعشقوني، متصورش اعمل برومو حلو يكلفك دقيقة أو دقيقة ونص وتعالى قول لقطر تعالوا اشتروه، مين أنتوا أجانت محمد مش موجود.. كسبتك فلوس وكده أنا أمنت على عيالي مفكرتش في بيزنس فكرت فيك أول حاجة الـ 100 الف يورو، يبقى أنا كده خلاص لازم بيزنس”

وفي وقت سابق كانت قناة “مباشر قطر” قد نشرت تقريرًا حول ألاعيب الدوحة فى استقطاب ممثلين مصريين، لاسيما فنانو الصف الثانى مثل محمد على، للهجوم على الحكومة المصرية ومؤسساتها.

الوسوم:,
الوسوم:,
%d مدونون معجبون بهذه: